בנט תוקף את אברמוביץ וברנע: "אולי לא ניתן לחרדים זכות בחירה?"

    דוד לזר No Comments on בנט תוקף את אברמוביץ וברנע: "אולי לא ניתן לחרדים זכות בחירה?"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שנמאס לו להתנצל, הפעם גם נמאס לו שתוקפים אותו בעיתונות הכללית. יו"ר הבית היהודי שר הכלכלה ח"כ נפתלי בנט פרסם ברשת החברתית, מכתב שכביכול הוא שיגר לעיתונאים אמנון אברמוביץ ונחום ברנע.

    בנט תוקף את אברמוביץ על כך שהוא כינה את מי ששוריין על ידי בנט ברשימת הבית היהודי לכנסת הבאה, איש התקשורת ינון מגל, בשלל כינויי גנאי.

    וגם בנט עצמו ספג מאברומוביץ, "אותי הצגת כמי שמפתה תל אביביים אומללים להצביע למפלגה שאינה מייצגת אותם".

    "אתה יודע מה, אמנון? תמשיך להכפיש. זה בסדר. אחרי שכתבת השבוע בידיעות שלמפלגת העבודה יש את הרשימה הראויה ביותר (זה היה לפני הפריימריס, איך ידעת מי יבחר?), זה די הגיוני שאת הבית היהודי תתעב", משיב בנט.

    "אין בנו כעס. המאמר שכתבת הוא מעין גילוי נאות. בעצם אמרת בו שתבציע לבוז׳י וציפי. אז שיהיה בהצלחה. לך ולמערך".

    וכעת פונה בנט לעיתונאי נחום ברנע: "שבוע טוב גם לך, נחום ברנע. איתך זה מתחיל להיראות קצת כמו מפגש שבועי, אבל כל עוד אתה לא מתעייף מההשמצות, אני לא אתעייף להשיב לך".

    "זה עניין עקרוני: כתבת שאני צריך לשכנע שהחברים ״החצי כהניסטים וחצי חרדים״ במפלגה שלי (יש פסול במגזר החרדי, אגב? למרות שאין אצלנו מועמדים כאלה, אבל אולי לא ניתן להם זכות בחירה וזהו?) הם אחלה וסבבה".

    "ואני שואל אותך, נחום, מדוע? מדוע אתה חושב שעשרות האלפים שהתפקדו והצביעו בבית היהודי חכמים פחות ממך, פחות ישראלים ממך ובוחרים אנשים ראויים פחות ממך? אורית סטרוק, נחום, היא חלק ממפלגת הבית היהודי, ואני לא מתנצל על כך".

    "היא אם לעשרה, היא גרה בחברון, וגם על כך אני לא מתנצל. אני אפילו גאה שיש בבית היהודי אדם כזה, שדואג לזכויות נשים ומבוגרים, אישה צנועה. היחידה שאני מכיר בכנסת שמגיעה לשם באוטובוס. איפה ישנם עוד ח״כים כאלו?"

    "נחום ברנע ואמנון אברמוביץ, התרגלתם לפסול את כל מי שאינו אתם, ולתמוך בעיקר בגברים אשכנזים מהשמאל, אבל המציאות השתנתה", כותב בנט.



    0 תגובות